Spolupráce s Nadačním fondem Českého rozhlasu začala rozjezdem sociálního start-upu Návštěvy potmě, které propojují svět nevidomých a seniorů. Spoluvytvářeli jsme web, zakládali…
#HolkyzMarketingu začínaly původně jako malé facebookové uskupení, kde ženy vzájemně sdílely rady a tipy v oblasti marketingu. Dnes, po devíti letech fungování, jsou…
Odkomunikovat obrovskou celosvětovou crowdfundingovou kampaň na webu Kickstarter bylo naším první úkolem v rámci Skinners. Vybírání prostředků na nové modely těchto…
Obchodní oddělení společnosti Procter & Gamble je zadavatelem našich společných projektů. V doposud realizovaných kampaních jsme splnili sen mladé vlasové stylistce,…
30 novinářů s laptopy na klíně, kamery v režimu stand-by a šum cvakajících závěrek. Takovou atmosférou se pyšnily tiskové konference předcházející konferencím světového…
S novou sítí gastronomických zařízení Together jsme od jejího začátku v roce 2017. V úzké spolupráci s jejich marketingovou agenturou Yezede Terezy Olivové…
Britská značka luxusního spodního prádla Boux Avenue se rozhodla otevřít vůbec první prodejnu v Česku v nově rozšířeném obchodním Centru Chodov. Pomáhali…
Pořadatelé festivalu Bogdan Trojak a Antonín Suchánek se rozhodli podpořit popularitu autentických vín nejen organizací akce Praha pije víno, ale také…
REFERENCE
Jak nás vidí klienti
S každým novým projektem nám Saurusky vždy pomohou vymyslet PR strategii takovou, abychom byli co nejvíce vidět tam, kde opravdu potřebujeme. Máme nesmírnou radost z toho, když naši obchodní partneři ocení profilový článek, který si o nás díky saurusmedia přečetli.
Zdeněk Rudolský, Boutique Uroboros
Spojit nadační komunikaci s někým, kdo stojí vně organizace, pro nás bylo velkým rozhodnutím. Dobrým rozhodnutím. Holky ze saurusmedia jsou od roku 2017 nedílnou součástí srdce Nadačního fondu Českého rozhlasu a jeho dlouhodobého projektu Světluška. Podmínkou naší spolupráce bylo a je, že komunikace bude vždy transparentní, empatická a respektující vůči dárcům i těm, které nadační fond podporuje. Díky spolupráci se nám podařilo oslovit dárce na nových komunikačních kanálech a propsat světluščí brand do obsahu i stylu komunikace. Úspěch měříme i nárůstem počtu pravidelných dárců a snížením nákladů na fundraising. Díky za to, Saurusky.
Gabriela Drastichová, Nadační fond Českého rozhlasu
Na základě vzájemné spolupráce z minulosti jsem věděla, že je Eva velmi spolehlivá a projekty, které má ve svých rukou, vede profesionálně a odvádí skvělou práci. V našich hlavách vznikl nápad a tým saurusmedia tuto ideu zrealizoval a ještě ji posunul na vyšší level.
Anežka Syrovátková, Red Bull
Mysleli jsme si, že PR agenturu nepotřebujeme. Pak jsme potkali holky ze saurusmedia a už víme, že ji potřebujeme. Pomáhají šířit naše myšlenky a hodnoty, pomáhají posilovat náš brand a osobní brandy našich lidí, pomáhají nám s kreativou. Díky spolupráci vnímáme i zvýšenou poptávku po našich službách a produktech. Takže za mě super.
Petr Ludwig, GrowJOB Institute
Se saurusmedia spolupracujeme už několik let a nedáme na ně dopustit. Pomohli nám s budováním povědomí v našich úplných začátcích. V synergii s dalšími komunikačními aktivitami jsme zvýšili prodeje našich produktů. I díky skvělému PR je dnes MAGU absolutním kombucha leaderem na českém trhu.