O příběhu

Byli jsme u toho, když společnost MAGU v čele s Markem Siwy zvětšovala výrobu. Díky nám u toho byla i média, která tak pomáhají Markovi naplňovat jeho cíl. Expandovat na západ a stát se lovebrandem v potravinářství. Jejich fermentovaný čajový nápoj je ryzí, jeho trvanlivost není dlouhá, protože neobsahuje žádné látky navíc kromě těch přírodních, potřebných pro jeho výrobu. Díky tomu je jeho vliv na zdraví nezpochybnitelný a my se těšíme, že budeme MAGU kombuchu sledovat na její cestě světem.

Online výstupy

Hospodářské noviny | Když se řekne energeťák, představíte si Red Bull. My chceme být spojováni s kombuchou, plánuje český start-up MAGU [ODKAZ]
Mediaguru | Magu: Máme na to stát se evropskou značkou [ODKAZ]
Lidovky.cz | Na jeho nápoj z kombuchy byla dlouhá čekací listina. Pandemie nám paradoxně pomohla, říká Marek Siwy [ODKAZ]
Czechcrunch | Místo tradera vyměnil za bakterie a kvasinky. Teď s Magu spouští velkovýrobu kombuchy a míří na 60 tisíc lahví měsíčně [ODKAZ]